photo(s) of the day

Home » Outdoor activity » air atas rumput

air atas rumput

rintik air

Kebun durian, Akademi JPJ, Melaka, 2012.

aku pergi Akademi JPJ Melaka, asalnya nak kutip buah durian…

aku meredah kebun durian dan semak samun yang penuh dengan nyamuk demi kerana durian…aku rela..

tiba-tiba…

atas rumput yang aku pijak tu…ada rintik-rintik air….macam sarang labah-labah pun ye jugak…

aku tak tau nak panggil benda ni apa…

tertonggeng-tonggeng aku dalam semak, macam orang gila…dah la tengah pregnant masa tu…

tapi gambar ni sakit mata…sebab si tukang ambil gambar sangat tidak profesional…


2 Comments

  1. cikpuanlawa says:

    oke le nih kiahh weiihhh…
    ingat senang ke nak dapat moment macam ni…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: