photo(s) of the day
Advertisements

arah tuju

arah

di Fraser Hills

ada masanya kita tak tahu nak menuju ke mana….

kan…

Advertisements

rintik hujan

cermin

aku duduk kat rumah sorang-sorang dalam keadaan hujan yang sederhana lebat,

aku capai kamera yang tak berapa canggih ni…

dan petik..

aku rasa gambar titik-titik air hujan ni pun boleh termasuk dalam cabang seni jugak kan..

walaupun tak berapa nak seni sangat la..

 

merah itu garang

bunga merah

gambar blur….macam tuan kamera ni jugak…selalu blur…

ada orang kata merah itu menawan

tapi ada orang kata merah itu garang

sebenarnya…

ia terletak pada pembawakan seseorang..

kalau dah memang sifat orang tu garang…pakai la warna apa pun…

hot balloon

hot baloon

March, 2011

Hot balloon, Putrajaya.

Sesak, panas dan melekit.

 

Fraser Hills

fraser hills

Fraser Hills..

terbayang-bayang lagi hiking kat sana..

dan…

membakar ayam pada malam harinya…

USS, Singapore

uss

February, 2011.

Walaupun pergi balik hari, tapi seronok.

Tapi gambar ni senget benget.